wtorek, 27 września 2011

Opowieści z Narni. Lew, Czarownica i Stara Szafa - Recenzja


Opowieści z Narnii. Lew, Czarownica i Stara Szafa
Autor: C.S. Lewis
Wydawca: Media Rodzinna
Oprawa: Miękka
Moja ocena: 6/6

Nieznany świat czeka za drzwiami - trzeba je tylko otworzyć. Narnia - skuta wiecznym mrozem kraina, która czeka na wyzwolenie. Czworo śmiałków wchodzi przez drzwi szafy do Narnii, świata zniewolonego mocą Białej Czarownicy. I gdy prawie nie ma już nadziei, powrót Wielkiego Lwa Aslana staje się zwiastunem zmian - ale nie za darmo...   
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ta tania, ciekawa, popularna i niezwykła książka to idealna lektura szkolna. Właśnie ta książka była moją lekturą w 4 klasie. Czytało mi się ją szybko i łatwo. Może dlatego, że wiele razy oglądałam film? :) Ale tak naprawdę, gdy sie przeczyta i książkę, i obejrzy sie film, uznasz, że obie wersje są rewelacyjne! Wersja książki, jaką czytałam, ma w sobie zdjęcia z filmu. Łatwo opisuję zbieg historii rodzieństwa Pevens. Kocham Opowieści z Narnii i mam nadzięję, że przeczytam całą resztę przygód, które spotkają, i bohaterów, i nas, w krainie zwaną... Narnia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz