wtorek, 27 września 2011

Czerwień Rubinu - Receznja


Czerwień Rubinu
Autor: Kerstin Gier
Wydawca:Literacki Egmont
Oprawa: miękka
Moja Ocena:4/6

Trylogia Czasu jest tak wciągająca, że w zasadzie należałoby powiedzieć: „wsysa”; jest dowcipna, a zarazem totalnie romantyczna. Pewnego dnia piętnastoletnia Gwen odkrywa, że jest posiadaczką genu podróży w czasie – niespodziewanie przemieszcza się o sto lat wstecz. Okazuje się, że nie jest jedynym podróżnikiem - istnieje całe tajne bractwo, zajmujące się kontrolą dwunastu podróżników w czasie – Gwen jest ostatnim z nich. Szybko odkrywa, że jedenastym jest bardzo atrakcyjny dziewiętnastolatek: Gideon. Ale zakochiwanie się nie jest takie proste gdy się skacze tam i z powrotem w czasie i gdy trzeba wypełnić niebezpieczną misję w XVIII. wieku.

Dziennikarze o Czerwieni Rubinu:

Jeśli jakakolwiek powieść może być równie wciągająca, słodka i uwodzicielska jak ciastko czekoladowe - to jest nią nowa powieść Kerstin Gier - Czerwień Rubinu. Niesłychanie apetyczny miks tajemniczego thrilleru, science fiction i romantycznej przygody, które czytelniczki, także powyżej 18 roku życia najprawdopodobniej połkną za jednym posiedzeniem. Augsburger Allgemeine Zeitung

Ta powieść może z powodzeniem konkurować ze Zmierzchem. Ale mamy tu do czynienia z czymś zdecydowanie więcej niż historia miłosna. Te prawie 400 stron połyka się nie zauważając kiedy. Westfalische Rundschau

Gdy otworzymy tę książkę, po prostu nie da się jej zamknąć! Fantastycznie romantyczna, inteligentna, i – dzięki Bogu! – dopiero pierwsza z tej emocjonującej Trylogii podróży w czasie. Daisuki

Czerwień Rubinu jest absolutnie uzależniająca – dzięki Gwendolyn, która jest taką cudownie zwyczajną dziewczyną, średnio inteligentną, średnio piękną, pełną wątpliwości co do samej siebie. Nie – w sumie to dzięki Gideonowi z jego ciemnymi lokami, który w dżinsach wygląda bosko i umie posługiwać się sztyletem jak prawdziwy mistrz. Nie – to dzięki Kerstin Gier, która już wcześniej dała nam kilka bestsellerów dla dorosłych dziewcząt… Pani Gier , czy mogłaby Pani pospieszyć się z pisaniem? Badische Neueste Nachrichten

Bestsellerowa autorka Kerstin Gier napisała romantyczną i dowcipną powieść, która wciąga czytelniczkę bezpowrotnie. Prawdziwie obezwładniające. Kolnische Rundschau

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Powyżej macie napisane komętarze dziennikarów. Teraz poznjacie moją opinie.
Według mnie, ta książka została bardzo amatorko napisana. I choć na początku miałam ochotę ją oddać do sklepu, dałam tej książce szansę i przeczytałam ją do końca. Muszę przyznać, że ja sama bym tak napisała taką samą książkę, gdybym wciąż była na poziomi amatorski początkujący. :)
Ale choć książka była napisana jakby przez 10-latke, fajnie się ją czytało. Nie polecam jej tak bardzo jak ci powyżej dziennikarze, ale jeżeli ktoś jest ciekawy, jak się ją czyta, to śmiało! Biegnij do księgarni i kupuj, ale uważam, ze raczej zaoszczędzić pieniądze na lepszą i ciekawszą książkę.

Pozdrowienia dla wszystkich Czytelników!!!
Zaparszam do dalszego czytania moich postów oraz zapraszam do zadawania pytań poniżej w komętarzach. Z miłą cheią odpowiem. :)

1 komentarz:

  1. Cześć!
    Bardzo spodobał mi się twój blog ;) Znalazłam cię przez witrynę lubimyczytac.pl. Piszesz ciekawe recenzje, jednak sądzę, że powinnaś bardziej rozwinąć swoją opinię na temat danej książki.;) Jeżeli chciałabyś bardziej rozsławić swojego bloga polecałabym poznać podobne do ciebie recenzentki np. blog mojej koleżanki - www.bookcase-luna.blogspot.com , ona zna dużo recenzentek. Jak zaczniesz komentować to one zaczną komentować tobie, a później na pewno zaczepi cię jeszcze jakieś wydawnictwo z prośbą o współpracę, jak w przypadku mojej koleżanki. :D

    Pozdrawiam!

    PS.: Polecam także mojego bloga www.cloud-number-seven.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń